Συμμετοχή του σχολείου μας σε ευρωπαϊκό έργο eTwinning για την αξιοποίηση της τρισδιάστατης εκτύπωσης

To 16o Δημοτικό Σχολείο Λάρισας συμμετέχει στη δράση eTwinning STEM 3.0 και είναι ένα από τα 95 ωφελούμενα σχολεία της χώρας που θα λάβουν έναν τρισδιάστατο εκτυπωτή (3d printer), με σκοπό την αξιοποίησή του στην υλοποίηση προγραμμάτων προσανατολισμένων στις STEAM Επιστήμες. Μέσα από τα προγράμματα αυτά οι μαθητές και οι μαθήτριες θα έρθουν σε επαφή με τις επιστήμες της φυσικής, της τεχνολογίας, της μηχανικής, των τεχνών και των μαθηματικών (STEΑM) πρακτικά, χωρίς θεωρίες και περιττή ορολογία, με τη χρήση μεθόδων ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων. Ταυτόχρονα, δίνεται στους μαθητές και τις μαθήτριες η δυνατότητα ανάπτυξης δεξιοτήτων δημιουργικότητας, και επίδειξης ομαδικού πνεύματος μέσω της συνεργασίας.

Στο πλαίσιο αυτό, κατά το σχολικό έτος 2021-2022 οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ΄1 τμήματος του σχολείου μας συμμετέχουν στο ευρωπαϊκό eTwinning έργο με τίτλο «1d 2d 3d printing». Στόχος του έργου είναι η συνεργασία μας με άλλα σχολεία της Ελλάδας και του εξωτερικού και η εξοικείωση των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών, μαθητών και μαθητριών με την τρισδιάσταση εκτύπωση, τις χρήσεις της για την επίλυση προβλημάτων της καθημερινής ζωής, τον κατάλληλο για εκτύπωση εξοπλισμό, καθώς και με τα απαραίτητα λογισμικά (tinkercad).

Για το έργο αυτό συνεργάζονται 5 σχολικές μονάδες και 7 εκπαιδευτικοί:

1. 16ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας, Ελλάδα
2. Δημοτικό Σχολείο Άνω Σύρου, Ελλάδα
3. Ράλλεια Πειραματικά Σχολεία Πειραιά, Ελλάδα
4. Osmanbey Primary School, Simav, Kütahya, Τουρκία
5. Osnovna škola Petra Preradovića, Κροατία
Την ομάδα μαθητών του σχολείου μας συντονίζουν οι εκπαιδευτικοί: Ελευθερία Γαλάτου (δασκάλα του τμήματος Δ΄1), Παρασκευή Μπελόγια (εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας) και Στεργίου Γρηγόριος (εκπαιδευτικός Πληροφορικής ΠΕ86).

Τους ευχόμαστε καλή αρχή και καλή επιτυχία στο έργο τους.

class photo

Συνεργατική ομαδική φωτογραφία των μαθητών του Δ1 που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του eTwinning έργου '1d 2d 3d printing' με τη χρήση του εργαλείου pixton